Volgers

zondag 5 augustus 2012

Welkom baby....



Ik heb mijzelf even een knutselweekend gegeven.
Dus ik heb een paar kaartjes voor mijn DT werk gemaakt en nu nog een voor mijn kaartenbakje.
Ik heb bijna geen babykaartjes meer, dus was ik met deze begonnen. De stempel is een digi van Bugaboo en ik vind het een erg schattig stempeltje. Verder weer mijn embossing mallen gepakt, zonde om ze niet te gaan gebruiken. De sterren zijn van MFT, sterrenborder van Martha Stewart, mooie ovaalrand van Nestabilities en kleine knoopjes van Marianne Design. De tekst gesneden met Cricut en afgewerkt met smal organza lint en bedeltje. De sketch is van Sketch Saturday en ik heb deze gedraaid. Bij V's Sweet Challenge blog hebben ze een uitdaging als thema: #2 "Digi Challenge".
En bij Catch the Bug Challenge Blog: August Anything Goes!

En ik wil jullie nog eraan herinneren, dat als je het een prachtige kans en een geweldige uitdaging vindt, kun je nog steeds meedoen met de DT Call bij CCC tot 18 augustus!!!

Bedankt voor jullie lieve reacties

15 opmerkingen:

  1. Wow, this is amazing! Great coloring of the digi image! LOVE the sparkly stars and the adorable trinket! Thanks for playing along with us at V's Sweet Challenge! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en lief baby kaartje Ula.
    Heerlijk fris van kleur.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay! Love the stars and the digi stamp! The bear is just tooo cute!!! Thank you for joining us at V's Sweet Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely gorgeous and so cute.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je tijd om te ontspannen goed gebruikt Ula...het is een prachtig kaartje geworden met veel dies en mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje en mooi digi ook gebruikt. De sterren op de kaart vind ik ook erg mooi erbij passen.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zeg. Deze digi is echt schattig en wat een leuke kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is fantastic. I love the choice of papers and embellies and the coloring is beautiful. Thanks so much for shareing with us over at Bugaboo this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief baby kaartje Ula!
    Nog twee nachtjes en ik ben weer thuis.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A gorgeous card Ula. Thanks for joining us at Sketch Saturday.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great card! thanks for playing this weeks challenge at Catch the Bug!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ula, ik ben terug van vakantie en nu alles mooi aan het bewonderen en dit is werkelijk prachtig!!! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ula , daar ben ik dan eindelijk weer. Ik heb het vakantie-gevoel nog even vast gehouden en begin het bloggen nu pas weer een beetje op te pakken. Met jou alles goed ? Ook lekker vakantie ? Wat een schattig baby-kaartje is dit zeg. Zo'n lieve stempel. Tot gauw ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is wonderful! I love that little image and the frame around it! Thanks so much for joining us at V's Sweet Ideas!
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula