Volgers

maandag 18 februari 2013

CCC #13




Vandaag hebben wij bij Creative-Cutting-Challenges een hele leuke uitdaging. Het thema is: "IT'S ALL ABOUT THE GIRLS".
Dus dames, ik denk dat jullie je helemaal in deze uitdaging kunnen vinden en met veel gave creaties en kaarten bij ons komen. Voor extra inspiratie kunnen jullie kijken bij mijn DT collega's. Zij hebben ook ontzettend mooie creaties gemaakt.
Onze sponsor is:

Plot4Fun


Ik heb ook iets anders dan een kaart gemaakt.
Een schoen: zomaar dacht ik aan het sprookje van Assepoester en daarom ging ik het maken. Nu nog leuke en lieve meisjes vinden die het schoentje willen passen en met de knappe prins willen trouwen. ;D
Ik heb voor de onderste bloem Wit Flock (nog van onze sponsor) gebruikt. Dat is zo'n mooi en zacht spul om te gebruiken en makkelijk om aan te brengen.

Met deze kaart doe ik graag mee met de volgende challenge:
- Kaartjes-inspiratie-challenges #1- Alles mag

Bedankt voor jullie lieve reacties

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schoen heb je gemaakt .
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, deze schoen is ook gaaf zeg. Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Ula!!! Wat super gaaf gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie is dit Ula!!! En bedankt voor je deelname aan de KIC-challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Üla

    Wow wat gaaf!!!
    Ik vind het echt super wat je gemaakt hebt.
    Dank je wel voor het meedoen met onze eerste KIC challenge.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula