Volgers

zaterdag 7 september 2013

NIEUWE LAY-OUT BIJ DML EN EEN CANDY!!!

De oplettende blogger heeft het vast al opgemerkt, we hebben een "nieuw jasje" gekregen!
Sieta Vegter heeft dit speciaal voor ons ontworpen en we zijn er super blij mee!

Ter ere hiervan houden we een blogcandy en
we hebben Ge-We Hobby bereid gevonden om deze prachtige stempel te schenken.


Wil jij ook kans maken op deze stempel, dat kan als je de volgende drie
stappen doorloopt;

- wordt volger van dit blog, als je dat nog niet was
- plaats ons nieuwe challengelogo in de zijbalk van je eigen blog


met een link naar dit blog.
- vul je naam in onderaan dit blogbericht bij Mr. Linky

Je kunt meedoen tot zaterdag 14 september a.s. 
De winnaar van de stempel wordt op dit blog bekend gemaakt.

Ook willen we meteen even onder jullie aandacht brengen dat we vanaf
de lopende challenge onze regels iets hebben aangepast,
nl. de deelname aan het maximum van 5 challenges hebben we laten vervallen,
waardoor het voor jullie nog "makkelijker" wordt om gezellig met ons mee te gaan doen!

Veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula